Bilişim Öğretmenleri, BDE, BT ve Yazılım,Güncel meseleler üzerine - Bilişim Teknolojileri, Tarih ve Güncel konular üstüne kişisel yazmalar

Scratch Akvaryum Uygulaması

4 sene önce yayınlanan bu yazı tarafından Scratch kategorisine eklenmiş.

Bilişim Teknolojileri ve Yazılım dersinde Scratch ile uygulamasını yaptığımız akvaryum çalışmamızın anlatım sunusu ve kaynak dosyasından faydalanabilirsiniz.

Uygulama yönergemiz:

1- Ekrana 3 tane ufak balık ve 1 tane de köpek balığı eklenecek
2- Ufak balıklarımız ekranda rastgele hareket edecekler.
3- Köpek balığımız faremizin gittiği yöne doğru hareket edecek.
4- Köpek balığoı ufak balığa geldiğinde onları yiyecek.
5- Ufak balıkların yenildikten 3 sn sonra tekrar canlanacaklar.
6- Balıklar canlanırlarken öldükleri yerden değil, bilgisayarımız belirlediği rastgele bir yerden canlanacaklar.

Kaynak Dosyası (.sb) için tıklayınız…

Bu yazılara da göz atmak ister misiniz?

Scratch Ardunio Uygulaması-Buton ile LED yakma
Merhaba arkadaşlar; Dersimizde yada kursumuzda scratch ardunio ile 3.uygulama olarak buton ile led yakma devre...
1 sene önce yayınlandı.
Scratch Ardunio Uygulaması-Kara Şimşek Devresi
Merhaba arkadaşlar; Dersimizde yada kursumuzda scratch ardunio 2.uygulama olarak kara şimşek devre uygulamasını yapacağız. Uygulama...
1 sene önce yayınlandı.
Scratch-Ardunio Uygulaması (Led Yakma-Blink)
Merhaba; Scratch ile Arduino’da Led yakma (blink) uygulamasını yapacağız. Bu uygulamada Arduino’nun üstündeki 13.pine bağlı olan led’i...
1 sene önce yayınlandı.

Yazı hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?